ЦУМ КИЇВ – Public Talk 1.05 АРХІТЕКТУРА ВРАЖЕНЬ: ЯК ВІТРИНИ ЦУМУ СТАЮТЬ МОВОЮ ВІЗУАЛЬНОГО МИСТЕЦТВА
У межах Ukrainian Design and Innovation Week (UDIW) у ЦУМ Київ відбувся паблік-ток «Архітектура вражень. Вітрини ЦУМу як мистецтво візуальної комунікації». Подія відкрила серію публічних дискусій про роль дизайну в міському середовищі й зібрала креативну спільноту навколо унікального явища — мистецьких вітрин, що стали впізнаваною візитівкою київського універмагу.
Ukrainian Design and Innovation Week — незалежна мультидисциплінарна платформа під егідою World Design Weeks, яка просуває український дизайн, архітектуру та інновації. Серед ключових локацій — і сам ЦУМ, який на тиждень перетворився на простір діалогу між мистецтвом, модою, бізнесом і соціальними ініціативами.
У розмові взяли участь:
- Костянтин Путиленко, маркетинг-директор ЦУМ Київ, ініціатор мистецьких вітрин і культурних колаборацій;
- Марія Фоя, ілюстраторка весняних вітрин ЦУМу;
- Анастасія Примаченко, директорка фонду родини Марії Примаченко;
- Анастасія Юрко, представниця проєкту Animalist by UA Animals;
- Христина Рачицька, дизайнерка сукні, створеної спеціально для проєкту, присвяченого Марії Примаченко;
- Катерина Росковшенко, співзасновниця UDIW, яка розповіла про важливість таких партнерств для розвитку індустрії.
Модераторкою виступила Соня Забуга, головна редакторка ELLE та ELLE Decoration. Символічно, що подія відбулася у день 86-річчя ЦУМу.


































































































































