Galleria Viardi. Як масштабувати бізнес дизайнера та вийти на міжнародні ринки – Ukrainian design and innovation week
До програми сезону 2 Сезон

Практично, без води, теорії, та загадок про «успішний успіх».

– дизайн як бізнес (структура, підхід, бізнес модель)
– масштабування і вихід на інші ринки 
– важливість вивчення особливостей ринку і людей певної країни для успішного розвитку там (Приведемо приклади наскільки разючо відрізняються Великобританія, Іспанія і Німеччина наприклад)
– проектний менеджмент і фінансова грамотність як необхідність для роботи на розвинених ринках (тут розкажемо про підходи в проектному управлінні, авторському нагляді і важливості архітетора-дизайнера розуміти і ВМІТИ впливати на Замовника і інших учасників проекту)

Спікери: дизайнер Ярослава Рибіна та підприємець Ольга Романенко.

Вхід вільний, за попередньою РЕЄСТРАЦІЄЮ.

Кількість місць обмежена (30 місць).

galleria-viardi.com

Партнери 3 сезону